VELKOMMEN TIL ÅRETS MARTNASCUP I FOTBALL

Postet av Namsos IL - Fotball den 19. Mai 2016

Klikk her for påmelding

Spilleregler

Lørdag 20. august arrangerer NIL fotball Foveva 3v3 turnering for 5 gang.
Meld på ditt lag til fotballfesten, som foregår martnas-lørdagen på Kleppen fotball stadion.

3v3-cup er en fotballfest som skaper mange ballberøringer for alle. Kort vei til mål gir mye angreps- og forsvarsspill. Mye spilltid for alle spillere. En morsom og aktiv opplevelse med mye glede. NIL ønsker å være med å fremme smålagspill gjennom 3v3 turneringer.

Spilledag for FFU lag i Trøndelagsserien på Meyer banen. Med andre ord ei fartsfylt helg i Kleppen.

Klasse inndeling: Til turneringen kan din klubb- bydelserie lag melde på spillere i klassen g/j 6- 14 år.

Påmeldingsfrist søndag 14. august. Kampoppsett blir lagt ut på vår hjemmeside 17. august.

Se video fra tidligere turneringer i Namsos her: www.foveva.3v3.no

Bli med på turneringen som Norges fotballforbund anbefaler, deltagerne opplever en høyere scorings frekvens enn «vanlig fotball» og alle spillere får vanligvis score mål, noe som gir økt fotballglede og mestringsfølelse.

Pris pr lag er 600 kr. Det skal meldes på min 4 spillere til hvert lag. Betales på konto: 4448.50.31763 ved påmelding.

Premiering: Alle spillere får deltagermedalje. Sluttspill i årsklassene j/g 13-14 år. Pokal til vinnere og 2. plass.

Fair Play pris til det laget som utmerker seg med gode sportslige holdninger på og utenfor banen.

Spillerliste fylles ut og leveres ved ankomst i sekretariatet.

Vi vil gjøre alt for at alle våre fotball jenter og gutter skal trives under oppholdet.

Vi ønsker alle hjertelig velkommen til en trivelig og fartsfylt fotballdag i Namsos!

Vi er behjelpelig med overnatting for de som ønsker det.

Har du spørsmål:

Kontaktperson: ase.nordgard@gmail.com mob:977 92 204