Høknesbrenna-NIL / Bydelsserien 6-9 år

Postet av Namsos IL - Fotball den 3. Okt 2022

NIL Fotball har tilbud til alle spillere i alderen 6-9 år, som sokner til Høknesbrenna-NIL og som spiller i Bydelsserien.

Kontaktinformasjon:

Ida Kvisterø Moe

Mob. 922 34 452

E-post ida_km@hotmail.com

www.bydelsserien.org:

Her finner man alt av info angående bydelsserien: regler, spilletid, terminlister og navn på alle trenere/ lagledere.

• Medlemsavgift: Alle spillere registreres og betaler medlemsavgift kr 220,- pr år.
  • Treningsavgift: kr 500,- pr år. Faktura på Hoopit.
  • Alle medlemmer i NIL får 20 % på kjøp av fotballutstyr hos vår sponsor Nava.
  • Alle medlemmer får 40 % på privat leie av klubbhuset.

Dette dekker/legger NIL til rette for:

• Spiller drakter
  • Trening
  • Deltagelse på fotballcuper
  • Kursing av trenere/lagledere

Velkommen til Namsos IL Fotball, informasjonshefte (PDF)

Info. lagleder/ trener:

• Trener/ lagleder fyller ut liste for sitt lag, med navn barn og foresatte. Den sendes NIL fotballs økonomileder.
  • Dommere: Må trener/lagleder ordne til hjemmekamp. Om det er behov for bistand har NIL fotball flere rekruttdommere som bistår..
  • NIL dekker fotballcupdeltagelse for deres lag. Faktura sendes økonomi leder i klubben.
    • Dommer honorar dekkes av klubben. Regning legges i blå postkasse v/ klubbhuset.
  • Kystbycup Rørvik, Skagecup, Bangsundcup. Trener/lagleder melder på antall lag.
  • Namsoscup er laget automatisk påmeldt på, ved deltagelse i bydelserien.
  • NIL dekker kurs for trener/ lagledere: Barnefotball kveld og trener kurs.

• Barnefotballkurs avvikles på våren. Info om dato mm. publiseres i god tid.
    • Barnefotballansvarlig i klubben, er ansvarlig for kurs.
    • Trenerkurs for trenere/lagledere, ta kontakt med barnefotball ansvarlig så får dere oversikt over tiltenkte kurs.