Sesongavslutning på Olav Duun vg. skole

Postet av Namsos IL - Fotball den 21. Nov 2016

Onsdag var det duket for sesongavslutning for alle våre 22 lag. Hvor det ble delt ut masse priser og heder og ære. Olav Duun vg. skole var fylt av spillere, trenerteam og foresatte. Konferansier Lars Petter Langås ledet oss gjennom kvelden med prisutdelinger, sang og musikkinnslag og kakefest. Prisutdeling sto Su-leder, barnefotballansvarlig, jenteansvarlig, treneransvarlig og leder for.

Følgende priser ble utdelt og vinnere 2016:

Årets oppmøte: NIL Diamonds

Årets dommer: Kåre Tørum

Årets nykommer: Damelaget

Årets fremgang: G 11 Philip Grindberg, G 12 Einar Jacobsen, G 13 Thomas Kvalø, G 14 Magnus Torvik, G 16 Ruben Alte, G 19 Magnus Grande, A- laget Henrik Blomseth, Damer Hedda Tyldum, J 17 Emilie Pedersen, J 15 Kristine Juliussen, J 14 Emilie Holmvassdal

Årets medspiller: G 11 Jacob Andreassen, G 12 Oscar Aagesen Sævik, G 13 Victor Johansen, G 14 Mathias Langås, G 16 Marcus V Leithe, G 19 Fabian Langås, A-laget Kristian Dahl Fossum, Damer Siri Sørmeland, J 17 Mia Madelen Strømhylden, J 15 Emma Nicolaisen, J 14 Anniken Aasen.

Årets lag: G 13

Fair Play: J 17