​NA JULECUP 2016

Postet av Namsos IL - Fotball den 9. Nov 2016

Vi har igjen gleden av å invitere til ny fotballfest i romjula.

Fotballturneringen for nisselag, vennelag, bydelserielag, dugnadslag osv. arrangeres i Namsoshallen 28. og 29. desember.

Det er Namsos IL Fotball som står bak denne uhøytidelige turneringen for barn, unge og voksne, og ditt lag inviteres til å delta.

Velkommen til glade romjulsdager i Namsoshallen og NA julecup 2016

Klasser 4. juledag:

Lillegutter og Lillejenter født 2006-05

Smågutter og Småjenter født 2004-03

Gutter og jenter født 2002 og 01

Premie til:

Det laget som stiller i det artigste- kreative «lag-drakter»

NA Fair Play- pris: tildeles det laget som viser gode holdninger på/utenfor banen.

Arrangementskomiteen tar forbehold om at dersom det blir få lag i enkelte klasser så kan klassene slås sammen, eller at jentelagene flyttes over i gutteklassene.

Det er fortsatt anledning til å melde på mixlag, men de må meldes på i gutteklassene. For øvrig spiller man i de samme aldersklasser som gjelder for fotball sesongen 2016.

Lilleklassene mottar alle deltagerepremie.

Finalevinnere og 2. plass får pokal i øvrige klasser

Deltager avgift:

150,- kr pr spiller. Betales ved ankomst og levering av spillerliste for laget.

Hjemmelaget stiller med ball :)

Klasser 5. juledag :

Aktiv dame f. 2000 og eldre

Mosjon dame f. 2000 og eldre (for de som ikke har spilt obligatorisk seriekamp innev. år)

Aktiv herrer f. 2000 og eldre

Mosjon herrer f. 2000 og eldre (for de som ikke har spilt obligatorisk seriekamp innev.år)

Merk: ønsker å presisere at aldersbestemte klasser er absolutte i herreklassen. Det betyr at underårige spillere vil bli bortvist fra kamp. Arrangøren åpner for underårige spillere i dameklassen, hvor de fysiske forskjellene ikke er så framtredende. Det må uansett sendes inn en begrunnet søknad om dette til arrangement ansvarlig.

Lag som unnlater å møte, vil bi fakturert med kr 600,-

Hjemmelaget stiller med ball.

Premiering: Finalevinnerne og 2. plass i hver klasse får pokal.

Deltageravgift: kr 250,- pr spiller. Betales ved ankomst og levering av spiller liste for laget.

Her kan du registrere ditt lag - påmeldingsfrist: 18. desember

Kampoppsett , ligger ute på NIL hjemmeside 21. desember.

Spilleform og spilletid:

Det spilles 5`fotball i alle klasser og det er seriespill i innlednnigen, dog kan lillegutt/jenter spille med 6 spillere.

Vinnere i hver pulje går videre til sluttspillet, som er rent cupspill. Kun seriespill for lille klassen. Spillet foregår i fotballhallen og flerbrukshallen. Det skal benyttes joggesko/kunstgresssko med faste knotter. I flerbrukshallen må det brukes innesko med hvite såler.

I alle klasser spilles både innledende og finalekamper 1 x 11 min.

For mer info viser vi til info under menyknappen "Julecup, hva er det?"

Alle lag som melder på benytter allerede opprettet klubb- juleklubben, som klubbtilhørighet. Dvs: meld på ditt lag slik at det blir tilhørende juleklubben.

NB: turneringen er ikke forsikret, egen forsikring gjelder for den enkelte.