BILLOTTERIET 2016

Postet av Namsos IL - Fotball den 24. Mai 2016

Endelig ventetiden over

og vi er klare for BILLOTTERIET 2016. I år, som tidligere år, er billotteriet et samarbeid mellom Namsos IL Fotball, Grong IL og Rørvik IL. Otto Moe AS leverer som vanlig premien, som i år er en feiende flott Ford Fiesta, fullspekket med utstyr, til en verdi av kr. 197 000,-. Salgsperiode for loddene er fra 26. mai til og med 1. august. Trekning på i Namsos sentrum martnaslørdag (16. august).

Utdeling av lodd til lagene skjer i klubbhuset torsdag 26/5 kl. 20.00.
Altså kl. 20.00 møter hvert lag i NIL (fra og med G/J11 og eldre) med sin representant for å hente lagets loddblokker. Representanten må ha med seg to eksemplarer av en oppdatert spilleliste for sitt lag, slik at utdelingen går raskt og effektivt, og at alle får. Hver spiller skal selge 10 lodd á kr. 100,00. Lykke til!