INFORMASJON

Postet av Namsos IL - Fotball den 15. Mar 2020

INFORMASJON VEDR. KLUBBENS PLANLAGTE AKTIVITETER:

Som følge av situasjonen knyttet til utviklingen av koronaviruset (COVID-19), har NIL fotball valgt å utsette følgende annonserte og planlagt aktiviteter:

- Planlagte treninger, trenerforum, spillermøter og foreldremøter utsettes.

- Planlagt og annonsert årsmøte avlyses / utsettes.

Norges idrettsforbunds (NIF) generalsekretær har besluttet å endre idrettslagenes frist for å avholde årsmøte. Fristen er utsatt fra 31. mars til 15. juni 2020.

Namsos IL fotball offentliggjør ny dato, samt legger ut saksdokumentene, i henhold til gjeldende lovnorm.

- Planlagt ekstraordinært årsmøte utsettes.

Ekstraordinært årsmøte vil bli gjennomført på tidspunkt i forkant av ordinært årsmøte.

- Planlagt oppstartsmøte med klubbens Barnefotball rekruttlag;

Høknesbrenna – NIL 2014 utsettes. Oppstartsmøte gjennomføres tidligst 27.04.20.

- Planlagt oppstart av servering av kveldsmat i klubbhuset utsettes.

Dette på ubestemt tid, i likhet med Kick off for 2020 sesongen. Nytt tidspunkt vil annonseres.

- Planlagt Namsos 3v3 cup 02.05.20 avlyses.

Klubben vil til enhver tid følge gjeldende retningslinjer og tiltak for å hindre spredning av koronaviruset. Klubben retter seg etter de pålegg og anbefalinger gitt av landets offentlige myndigheter (stat / kommune),  samt av NIF og NFF.

Vi er tydelige på at som en stor samfunnsaktør, vil vi ta vårt dugnadsansvar, for å bidra til å hindre ytterligere spredning av koronaviruset. Gjennom dette ønsker vi å bidra til at færrest mulig av klubbens medlemmer blir syke.

Eventuelle spørsmål knyttet til informasjonen bes rettet til:

post@namsosfotball.no

Namsos IL Fotball oppfordrer alle til å ta hensyn og vise god dugnadsånd, i bekjempelsen av koronaviruset.

Namsos IL Fotball