SOMMERAVSLUTNING 2018

Postet av Namsos IL - Fotball den 6. Jun 2018

Vi er nå ved innspurten av vårsesongen 2018!  Før vi velfortjent tar sommerferie, ønsker Namsos IL Fotball alle spillere, foreldre, trenere, lagledere, utvalgsmedlemmer og NIL-venner velkomne til sommeravslutning I klubbhuset og på Grong sparebankbanen mandag 18. juni kl. 17:00-19:00.

Det blir servert grillmat m/tilbehør! Vi håper alle lag vil være representert, og bidra til god stemning! Det blir anledning til å se fotballkamper, både i bydels- og kretsserien.

Vi er stolte av å kunne fortelle at NFF Trøndelag besøker kvalitetsklubben NIL denne dagen. Deres representanter vil delta på vår sommeravslutning! Dette i forbindelse med deres planlagte videoreportasje om klubben vår. At klubben lyktes, legges merke til i NFF sentralt, noe klubben selvsagt setter stor pris på!

Klubbens samarbeidspartnere Hamstad Bakeri og REMA 1000 Rock City leverer og sørger for gode råvarer til serveringen, mens Specsavers Namsos stiller med stand, hvor spillerne og alle andre tilbys synsundersøkelse.. Otto Moe AS gir oss muligheten til å ta en nærmere titt på årets 1. gevinst i  Billotteriet 2018.

For anledningen deles et bilde av siste tilskudd på stammen, klubbens herlige nykommerne i bydelsserielaget J/G 2012, under kyndig lagledelse av Tord Moe.

.