NA Julecup 2017

Postet av Namsos IL - Fotball den 11. Des 2017

Namsos IL Fotball arrangerer sin tradisjonelle Julecup i Namsoshallen 4. og 5. juledag.

Trykk her for å komme til påmelding!

Premiering:

• Deltakerpremie til alle lillejenter og lillegutter
  • Pokal til vinnere og 2. plasser av de øvrige klasser
  • Premie til det lag som har de mest kreative drakter
  • Premie til det lag som utmerker seg best med fair play
  • Hver pulje vil normalt avvikle sine innledende kamper i løpet av 3-4 timer

Påmeldingsavgift:

Kr 150,- pr spiller 4. juledag

Kr 250,- pr spiller 5. juledag

Deltageravgiften skal betales i sekretariatet før lagets første kamp. Der leveres også spillerliste med navn og fødselsår sammen med betaling.

Vi har bankterminal og vipps.

Arrangøren gjør oppmerksom på at cupen ikke har egen ulykkesforsikring for spillerne.

Vårt ønske er at dere får en flott opplevelse i Namsoshallen, med mye fin og morsom fotball, og vi håper å slippe å se "grisespill". Det vil det bli slått hardt ned på.

Vi ønsker tilbakemelding på ting dere synes vi kan forandre på. Vi er mottakelige både for ros og ris, da vi ønsker å arrangere en cup hvor alle trives. Etter hvert som lagene melder seg på, vil de bli lagt inn under påmeldte lag.

Regler - Julecup 2017

Klasseinndelinger