Billotteriets oppsamlingsheat!

Postet av Namsos IL - Fotball den 16. Jun 2017

Hei alle sammen!

Vi er nå i gang med det årlige Billotteriet i samarbeid med Otto Moe AS, som i år gjennomføres i partnerskap med Grong IL.

Vi har allerede gjennomført utdeling av billodd i klubbhuset 1. Juni, men da noen ikke har hentet for sine lag, kjører vi en ekstra utlevering mandag 19. Juni klokken 18:00!

En representant for hvert av lagene kommer å henter ut for sitt respektive lag.

Vi ønsker at representanten har med seg en liste over hvilke spillere på laget som skal motta. På denne listen trenger vi Lagnavn, navn (på spiller), fødselsår (på spiller) og faktura email (til fakturakontak, oppdatert).

Denne oppdaterte listen er viktig for best og enklest gjennomføring for alle, og vi håper det lar seg gjøre å samle og bringe denne infoen til utleveringen.

Vi takker igjen Otto Moe AS for samarbeidet. Ønsker alle loddselgere og kjøpere lykke til!