Påmelding til NA julecup 2015 er åpnet

Postet av Namsos IL - Fotball den 20. Okt 2015

Vi har igjen gleden av å invitere til ny fotballfest i romjula.

Fotballturneringen for nisselag, vennelag, bydelserielag, bedriftslag, dugnadslag, lutfesklag osv. Arrangeres i Namsoshallen 28. og 29. desember.

Det er Namsos IL fotball som står bak denne uhøytidelige turneringen for barn, unge og voksne, og ditt lag inviteres til å delta.

Velkommen til glade romjulsdager i Namsoshallen og NA julecup 2015!

KLIKK HER FOR PÅMELDING

Klasser 4. juledag:

Lillegutter og Lillejenter født 2005-04

Smågutter og Småjenter født 2003-02

Gutter og Jenter født 2001-00

Premie til : Det laget som stiller i det artigste-kreative «lag-draktene».

NA Fair Play-pris: Tildeles det laget som viser gode holdninger på/utenfor banen.

Arrangementskomiteen tar forbehold om at dersom det blir få lag i enkelte klasser så kan klassene slås sammen, eller at jentelagene flyttes over i gutteklassene.

Det er fortsatt anledning til å melde på mixlag, men de må meldes på i gutteklassene. For øvrig spiller man i de samme aldersklasser som gjelder for fotball sesongen 2015.

Premiering: I lille-klassene mottar alle deltagere premie.

Finalevinnerne og 2. plass får pokal i øvrige klasser.

Deltageravgift: kr 150,- pr spiller. Betales ved ankomst og levering av spiller liste for laget.

Hjemmelag stiller med ball J

Klasser 5. juledag:

Aktiv dame f. 1999 og eldre (for de som har spilt aktivt i serie inneværende år)

Mosjon dame f. 1999 og eldre (for de som ikke har spilt obligatorisk seriekamp inneværende år)

Aktiv herrer f. 1999 og eldre (for de som har spilt aktivt i serie inneværende år)

Mosjon herrer f. 1999 og eldre (for de som ikke har spilt obligatorisk seriekamp inneværende år)

Merk: Vi ønsker å presisere at aldersbestemte klasser er absolutte i herreklassen. Det betyr at underårige spillere vil bli bortvist fra kamp. Arrangøren åpner for underårige spillere i dameklassen, hvor de fysiske forskjellene ikke er så framtredende. Det må uansett sendes inn en begrunnet søknad om dette til arrangementansvarlig.

Det er fortsatt anledning til å melde på mixlag, men de må meldes på i herreklassen.

Lag som unnlater å møte vil bli fakturert med kr 600,-

Hjemmelag stiller med ball.

Premiering: Finalevinnerne og 2. plass i hver klasse får pokal.

Deltageravgift: kr 230,- pr spiller. Betales ved ankomst og levering av spillerlise for laget.

KLIKK HER FOR PÅMELDING

PÅMELDINGSFRIST FOR BEGGE DAGER: 13. DESEMBER

KAMPOPSETT: Ligger ute på NIL hjemmeside 18. desember.

SPILLEFORM OG SPILLETID:

Det spilles 5`fotball i alle klasser og det er serie spill i innledningen, dog kan lillegutter/jenter spille med 6 spillere.

Vinner i hver pulje går videre til sluttspillet, som er rent cupspill. Kun seriespill for lille-klassen. Spillet foregår i fotballhallen og flerbrukshallen. Det skal benyttes joggesko/kunstgressko med faste knotter. I flerbrukshallen må det brukes innesko med hvite såler. Hvert lag stiller med max 15 spillere, 4 (5) utespillere og keeper på banen samtidig.

I alle klasser spilles både innledende og finalekamper 1x 11 min. For mer info viser vi til info under menyknappen «Regler» under fanen Julecup.

Klikk her for SPILLERLISTE

ALLE LAG SOM MELDER PÅ BENYTTER ALLEREDE OPPRETTET KLUBB- JULEKLUBBEN- SOM KLUBBTILHØRIGHET, DVS MELD PÅ DITT LAG SLIK AT DET BLIR TILHØRENDE JULEKLUBBEN.

NB: Turneringen er ikke forsikret. Egen forsikring gjelder for den enkelte.