Bli med på martnascupen i Kleppen!

Postet av Namsos IL - Fotball den 8. Mai 2015

VELKOMMEN TIL ÅRETS MARTNASCUP I FOTBALL

Lørdag 15. august arrangerer NIL fotball Foveva 3v3-turnering for 4. gang. Meld på ditt lag til fotballfesten, som foregår martnaslørdagen i Kleppen!

En fotballfest som skaper mange ballberøringer for alle. Kort vei til mål gir mye angreps- og forsvarspill. Mye spilltid for alle spillere. En morsom og aktiv opplevelse med mye glede.

NIL ønsker å være med å fremme smålagspill gjennom 3v3-turneringer.

På Meierbanen vil NIL arrangere fotball kamp for vårt FFU-lag. Med andre ord ei fartsfylt helg i kleppen.

Klasseinndeling: Til turneringen kan din klubb/bydelserielag melde på spillere i klassen G/J 6 til 14 år.

Påmelding finner du her!

Påmeldingsfrist søndag 9. august.

Kampoppsett ligger ute på vår hjemmeside 12. august.

Se video fra tidligere turneringer i Namsos her: www.foveva.3v3.no

Bli med på turneringen som Norges fotballforbund anbefaler, deltagerne opplever en høyere scoringsfrekvens enn «vanlig fotball» og alle spillere får vanligvis score mål, noe som gir økt glede og mestringsfølelse.

Pris pr lag er 600 kr. Det skal meldes på min 4 spillere til hvert lag.
Betales på konto
: 4448.50.31763

Premiering: Alle spillere får deltagermedalje og diplom med lagbilde tilsendt etter turneringen. Sluttspill i årsklassene J/G 13-14 år. Pokal til vinnere og 2. plass.

Fair Play-pris til det laget som utmerker seg med gode sportslige holdninger på og utenfor banen.

Spilleregler finner du her

Spillerliste finner du her:
SPILLERLISTE 3v3.no.doc
Leveres ved ankomst i sekretariatet.

Vi vil gjøre alt for at alle våre fotball jenter og gutter skal trives under oppholdet. Og vi ønsker derfor alle hjertelig velkommen til en trivelig fotballdag i Namsos.

Har du spørsmål:

Kontaktperson: bente.rosset@ntebb.no
Tlf: 977 84 330

Vi er behjelpelig med overnatting for de som ønsker det.