Klart for serieåpning i 3. divisjon

Postet av Namsos IL - Fotball den 10. Apr 2015

Lørdag serieåpner Namsos i 3. divisjon etter opprykket i fjor høst.

Mange "eksperter" spår at NIL-gutta et tøft gjensyn med 3. divisjon, og tror blåtrøyene rykker rett ned igjen.

NIL-trener Kjetil Hoddø er imidlertid mer optimist, og tror laget skal ta mange poeng utover i sesongen.

Første pekepinn på lagets styrke får både Hoddø og publikum når Kolstad kommer på besøk i Kleppen lørdag klokka 16.00.

Da får publikum også et gjensyn med to tidligere NIL-gutter som nå spiller for trondheimslaget: Både Lars Petter Homstad (øverst) og Christoffer Dahl er i Kolstad-troppen.

Vi håper mange kommer til Kleppen lørdag for å støtte NIL-gutta i comebacket i 3. divisjon. Vel møtt - kampstart er klokka 16.00.

PS! Det er varslet fint vær og godt spill, og det er salg av både kaffe, vafler og kake!