NIL A-lag seriemester futsal

Postet av Namsos IL - Fotball den 15. Feb 2015

NIL A-lag ble i dag seriemester i futsal 2.divisjon avd Nord-Trøndelag, en serie som er blitt avvilklet over 4 helger siden desember. Kampene har blitt spilt i Rørvik,Steinkjer,Namsos og avslutningshelga ble avviklet på Beistad.
Før siste helga lå NIL,RIL og SFK helt likt. Men våre menn trakk tilslutt det lengste strået og vant med 3 poeng foran Rørvik og 6 poeng foran Steinkjer.
Vi stilte også med et juniorlag i samme serie og de endte til slutt på 6 plass med Beistad og Vinne på plassene bak seg.Juniorlaget vant forøvrig 3 av 4 kamper på Beistad og har hatt en flott progresjon siden åpningshelga.
Stor takk til Iver Standheim som har fungert som trener og mentor for våre lag.

På vinnerlaget som spilte på Beistad: Mathias Tyldum, Stian Olson, Jon Aunet, Kristian Grongstad,Lars Magne Holten,Iver Strandheim, Magnus Aasbø, Karl Ivar D.Høstland, Patrick Mansæterbakk og Thomas Breistrand.