NFF REKRUTTERINGSDOMMER KURS

Postet av Namsos IL - Fotball den 19. Nov 2018

En av klubbens dommere, Oliver Skaret Barsøe, foreleste på NFF Rekrutteringsdommer kurs, for Trøndelag fotballkrets i klubbhuset i kveld.

4 klubber var representert blant de 12 kursdeltakerne; Grong IL, Lierne IL Fotball, Overhalla IL og Namsos IL Fotball.

Dette var den første av i alt tre teorikvelder. Deretter vil kursdeltakerne gjennomføre praksis, hvor de dømmer en kamp med veileder tilstede.

Deltakerne i tilfeldig rekkefølge:

Einar Martin Granli, Sondre Fiskum og Håkon Hjellum fra Grong IL, Sigve Sandvik fra Lierne IL Fotball , Jan-Magnus Bråthen, Sumaya Farah Shidane, Nuttaphong Somyounpon, Stian Alexander Saugen Sundet, Imre-Johannes Mediå  Lauvsnes og Mohamed Elyas Muse fra Overhalla IL, samt Isak Julian Skoglund og Martin Prussak Kvalø fra Namsos IL Fotball. Foreleser Oliver Skaret Barsøe helt til høyre i bildet.