ÅRSHJUL NFF TRØNDELAG/TRØNDELAG FOTBALLKRETS

Postet av Namsos IL - Fotball den 16. Des 2016

Årshjul NFF Trøndelag/Trøndelag FotballkretsÅrshjulet 2017 for NFF Trøndelag/Trøndelag Fotballkrets viser alle sentrale utviklingstiltak/aktiviteter, startdatoer for de ulike serie/kampaktivitetene, sentrale møteplasser osv.

Årshjulet skal være til hjelp med tanke på planlegging av aktiviteter også i vår egen klubb samt at det gir oss en god oversikt over de ulike aktiviteter i regi av NFF Trøndelag.

Selv om NFF Trøndelag/Trøndelag Fotballkrets bestreber seg på at ting ikke skal endres fra lansering av årshjulet og til aktiviteten skal gjennomføres, så vil det alltid oppstå behov for justeringer underveis i et helt aktivitetsår. Dere finner til enhver tid et oppdatert årshjul på vår NFF Trøndelag/Trøndelag Fotballkrets sin hjemmeside:

All kommunikasjon med NFF Trøndelag/Trøndelag Fotbalkrets, skal gå via klubb. Dvs den enkelte trener/lagleder melder inn saker til klubb som starter kommunikasjonen med kretsen.