NÅ ER DET NOK MANGE SOM TRENGER ET TØRK BAK

Postet av Namsos IL - Fotball den 29. Sep 2016

jære NIL – spillere og foresatte!

Dopapirsalget er en særdeles viktig inntektskilde til driften av NIL fotball og alle de aktiviteter klubben gjennomfører hver eneste dag, til glede for svært mange, store og små. For å opprettholde disse aktivitetene er vi helt avhengige av denne dugnaden, slik at vi sammen kan utvikle en enda bedre arena for å skape gode mennesker og fotballspillere i et trygt og godt miljø.

Tid og sted for utlevering: Postens lokaler på Spillum, 19. oktober kl. 1700 – 1900.

Ansvarlig for hvert lag (lagleder/oppmann) er tilstede, deler ut sekkene til sine spillere og krysser av for utlevert. Lagleder/oppmann må sørge for utdeling, og at lagslistene er korrekte. Det er viktig at alle spillere får beskjed av sin lagleder/oppmann i god tid før utleveringen.

Hver spiller selger 6 sekker á kr. 300,-. Har en familie 3 barn/spillere med i NIL Fotball, skal bare 2 av disse selge dopapir.

Kr. 50,- pr. sekk vil bli tilbakeført til spillerens lag når alle på laget har betalt.

Spilleren/foresatte mottar en e-post med faktura på kr. kr. 1800,- via vårt faktureringssystem.

Lykke til med salget.