Noen ord fra daglig leder!

Postet av Jonas Lian Hansen den 30. Jun 2017

Hei alle NIL venner!

Her kommer noen små ord fra meg etter en halv sesong som daglig leder i vår flotte klubb!

Det har til nå vært en sann glede å være en del av Namsos IL fotball. Små utfordringer har det selvsagt vært, men de tar vi på strak arm! Sportslig sett ser jeg at prestasjonsfokuset har blitt sterkt, noe som jeg personlig brenner veldig for, da dette er nøkkelen til utvikling i mine øyne.

Det at glede og samhold står sterkt i vår klubb er også en enorm glede for meg som ny daglig leder, og noe vi må fortsette å etterstrebe hver dag. Dette gjelder selvsagt både for små og store :)

Jeg ønsker å takke alle de frivillige for den enorme innsatsen som legges ned i vår klubb! Den er uvurderlig!

Jeg ønsker i tillegg å påpeke at det gryende samarbeidet med våre naboklubber er noe vi alle er meget glade for.

Nå er det ferietid for mange, (egentrening er viktig;) og for min egen del går jeg nå ut i en fødselspermisjon og deretter en liten ferie før jeg er 100% tilbake og klar for NIL-høsten 2017! Dette betyr i praksis at det kan ta litt lengre tid før man får svar på klubbens, og min personlige mail. Håper på forståelse for dette :)

Sportslig hilsen:

Stolt daglig leder